pondělí 19. září 2022

novinky: Září 2022

 Ahoj~

dlouho bez odezvy jsem byla, ale už jsem zase tady....

Jak už jsem říkala, tento rok maturuju. Moje vydávání bude vážně jen dílem náhody. I teď jsem měla kreslit plánek zahrady a místo toho jsem sázela  mangu, takže nebojte, určitě něco zase výjde.

Ohledně mang. Mám teď čtyři:
                                    DEAR DOOR

                                            I'm Mediocre ♂, But I'm Loved in A Different World Anthology Comicsy

                                            reincarnated-into-demon-king-evelogia-s-world

                                            A TENDER HEART: THE STORY OF HOW I BECAME A DUKE'S MAID     

 I'm Mediocre ♂, But I'm Loved in A Different World Anthology Comics  jsem dodělala dnešním překladem takže už jen tři.

další mangu tohoto formátu budu dělat až zvládnu maturitu. Ostatní tři mangy budou v chodu. I když jedna manga mě trápí a tou je Dear Door. Mám třicet dílů, ale na ttmanga.cz . jsem našla další překlad, který má taky třicet dílů.

tudíž mám dilema. Má cenu překládat něco co překládá někdo jiný? 😀Četla jsem jejich verzy a s kvalitou jsem tak nějak na stejno, i když anglicný překlad mají lepší.😁 

Osobně to mám přeložené do 33.dílu, takže až je dosázím, budu nad tím hlouběji přemýšlet.

jinak tady máte porci mangy:

I'm Mediocre ♂, But I'm Loved in A Different World Anthology Comics

- 5.kapitola - Konec

  A TENDER HEART: THE STORY OF HOW I BECAME A DUKE'S MAID

30. kapitola 

u třicítky byly trochu problémy sehnat obrázky, takže je trochu.... hnusný, ale jen trochu

31.kapitola 

2 komentáře:

  1. Děkuju, za překlady ^⁠_⁠^ prosím prekladej dál Dear Door, v tvém podání je to lepší, určitě se najde víc lidí, kteří rádi čtou tvé překlady :⁠-⁠) ráda si počkám na další díl dlouho, bylo by to fajn. Záleží jak se rozhodneš ^⁠_⁠^ hodně štěstí u maturity

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím určitě prekladrj dal dear door od tebe se mi to líbí víc nevím proč pak to, ale je to tak dekuju moc že to stíháš takhle miluju to

    OdpovědětVymazat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...