pátek 26. března 2021

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už jen Dear door, ten si vzala na starost Willamaii.

Proto se prosím nezlobte, kdyby jste v textu našli chyby v interpunkci či prostě strašný hrubky nad, kterými si řeknete, že překladator je naprostý ignorant na češtinu a idiot.....

Klidně to piště do komentů a já to opravím, fakt! Já budu ráda!

překlady vidíte na tý pravý liště, nic víc nic míň.

všechny překlady dávám na bato.to. za prvé, protože je to jednoduché a zvládne to asi každý blb co umí vyplnit dotazník a za druhé je to mnohem veřejnější než tenhle malí blog.

A prosím vás! Kdyby nedej bože třeba, já nevím..... se vám to nechtělo načíst nebo jsem tam nahrála stránku, kde je ještě anglický překlad, napište. Kamkoli, jak to bude možné.

Další info:

kdyby kdokoliv si chtěl zkusit překlad mangy, ale má jen mobil, což znamená, že by jste mangu musel upravovat na instagramu či ve fotkách.

Napište mi třeba, že by jste si chtěli zkusit třeba i jen jeden díl něčeho, čehokoliv. Stačí mi ve wordu poslat překlad který musí mít:

-velká písmena- veškerý text, protože se potom nemusí řešit kam dát velký a malí, a navíc se to dobře čte.

-zarovnání vždy na střed

nebo někdo kdo umí vážně dobře češtinu, chtěl něco opravovat, klidně ať dotyčný napíše na ig.

to je vše.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...