neděle 11. dubna 2021

novinky: týden 15

Ahoj, hoj. Konečně, chvála bohu, jsem se naučila s Imgur.com. což mi ušetří tuny práce!(to, že jsem se to naučila až teď? no........ byla jsem strašně líná a samozřejmě neměla čas to zkusit....jo jistě to to bude.)
no dál
takže teď to bude asi takhle..... každý týden budou takhle novinky do kterých budu přidávat další odkazy (co za ten týden výjde) na mangu.
 Bude to vycházet vždy v den, který má (tedy samozřejmě pokud se něco nestane... třeba, že já nevím, nebude fungovat wifi, rozbije se notebook a takovýhle podobný problémy.)
no dál to asi není třeba okecávat a tady máte:



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...