středa 13. července 2022

Novinky: červenec 2022

Ahoj hoj. Tak jsou už dva týdny prázdnin skoro za námi a já konečně skončila praxy. Osobně jsem jen stříhala nálety stromů a zbírala rybíz, ale i tak dobrý. 

Dokonce jsem ten rybíz sbírala tak dobře, že mi nabýdli brigádu a já, člověk který má o prázdninách tolik práce ve vlastní zahradě jako většinu roku, jsem to vzala.

No jo... a pak mi došlo, že jsem nic dlouho nesázela. Překlad, to mi docela šlo, ale do sazby se mi nechtělo. Ale po dlouhé době jsem měla den volna a nikdo mě nerušil, takže jsem zvládla toto:

reincarnated-into-demon-king-evelogia-s-world


 

-tenhle obrázek jsem našla a neodolala ho sem nedat.

37.kapitola 

38.kapitola 

39.kapitola 

40.kapitola 

41.kapitola 

42.kapitola

43.kapitola  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...