neděle 18. dubna 2021

novinky: týden 16

 ahojky~. prosím přečtěte si to celé.

takže.... jde asi o to... stránka imgur.com mě dosti štve (a proto jsem hledela artelnativní způsoby, jak by se dalo jednodušeji vydávat manga) 

Našla jsem bato.to/, kde jsem sice musela čekat tři hodiny, než mi to dovolilo k nějaký akci (jakože nahrání mangy), ale šlo to mnohem lépe než na ingur.com( tím ho nechci nijak pomlouvat, samozřejmě i Bato.to má své chyby)

takže tam budu od teď nahrávat další kapitoly.

Chvilku mě napadlo, že bych tenhle blog smazala a prostě bych dala odkaz na bato.to na instagram...., ale pak jsem si řekla, že by to bylo škoda, když jsem tohle vytvořila a trávila na tom dost času. A rozhodla jsem, že tenhle blog budu mít jako takový schrnutí všeho co jsem přeložila.

Na každou knížku dám jednotlivý odkaz na mangu (takže místo kapitol tam bude vidět jen velké třeba: Dear door)

sem pořád budu vydávat novinky s odkazy na ten díl, který výjde.

trochu zmatený? no možná...., ale podle mého je to to nejlepší řešení šetření času, co jsem mohla vymyslet. 

To, že mě to nenapadlo na začátku? No............. nikdy jsem si nemyslela, že u toho vydržít tak dlouho, protože mám v tomhle velice přelétavou povahu (jsem si původně myslela, že přeložím dvě kapitoly něčeho a fláknu s tím o zem.)

to je asi k tomuhle monologu všechno..... krom téhle informace.

vy co čtete: A Tender Heart: The Story Of How I Became A duke´s Maid, tak právě na bato.to je upravená verze (jakože jsem opravila překlad a editaci první kapitoly a pak ještě v dalších dílech spousty nemyslných překladů (protože jsem to našla v lepší anglický verzi)).....

tak to je všechno co jsem chtěla oznámit a tady jsou trochu dřív nové kapitoly:




Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...