čtvrtek 21. září 2023

NOvinky: zaří 2023

 ahojky, jsem zase zpět.

 Tím, že mi příští měsíc začne prvák na vejšce, tak nevím kolik budu mít času, takže jsem se snažila nasislit dost manga kapitol na tenhle a příští měsíc. Možná budu mít čas, ale pochybuju o tom. (hlavně protože to ani nezačalo a já už nic nechápu, a když najdu nějakou informaci zárověň najdu jinou, která tu první překrývá a tak se mi z toho točí hlava)

Snad si nával mangy užijete:

The Knight's Unfulfilled Dreams

2 a 3. kapitola 

reincarnated-into-demon-king-evelogia-s-world

52. kapitola až 55.kapitola 

DEAR DOOR

36. kapitola až 40. kapitola 

  A TENDER HEART: THE STORY OF HOW I BECAME A DUKE'S MAID

41. kapitola až 45. kapitola 

I'm Mediocre ♂, But I'm Loved in A Different World Anthology Comics

7. kapitola

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...