pátek 9. června 2023

Novinky: červen 2023😎

Ahojky~

Ten, kdo mě sleduje na instagramu, už vím, že jsem udělala maturitu a dokonce, dámi a pánové dostala jsem se na vysokou školu (Díky štěstí). (mimochodem, jen na okraj, nedělela jsem maturitu z angličtiny, ale z matiky, takže nějaké vylepšení mích překladů prakticky nebude...)

To byl úvod a teď k manze plus pár oznámení.

Co se týká mang: 

    Teď jedu výhradně z překladu, který je starý asi rok. Nejvíce potěším fanoušky - A TENDER HEART: THE STORY OF HOW I BECAME A DUKE'S MAID, protože tam mám přeloženo větší množství než u ostatních.

samozřejmě na překlady se taky vrhnu (až si trochu odpočinu) 

a další, pro ty kdo to čtou. Jak víte, nebo jste si všimly, vždy překládám čtyři mangy. Tři ty na dost dlouho a pak mangu, která je tak na 6 dílu ve formátu:

Ještě se na to zeptám na instagramu, ale klidně piště návrchy do komentářů, co bych mohla přeložit.

A jinak tady:

reincarnated-into-demon-king-evelogia-s-world

44.kapitola 

45.kapitola 

46.kapitola 

  A TENDER HEART: THE STORY OF HOW I BECAME A DUKE'S MAID

32.kapitola

33.kapitola

34.kapitola 

35.kapitola

36.kapitola 

37.kapitola

38.kapitola

 DEAR DOOR

32.kapitola 

33.kapitola 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...