úterý 8. února 2022

novinky únor (2022)

 ahojky~

další manga je tu~

a mám menší novinku, protože mi bude osmnác, konečně si yaoi budu číst legálně!!(to že to čtu tak posledních pět let, to jsou jen detaily) jeeeej!!

další info, ale k mangám:

  ohledně těhle dvou mang, ne nekončím s nimi, jen na ně prostě nezbývá už vůbec žádný čas. (sotva mi zbývá na hlavní čtveřici mang co překládám. Tím myslím:

)

 a to je asi tak vše.

I'm Mediocre ♂, But I'm Loved in A Different World Anthology Comics 

2.kapitola 

A Tender Heart: The Story Of How I Became A Duke'S Maid 

27.KAPITOLA 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...