neděle 19. prosince 2021

Novinky: prosinec

 ahoj hoj. Dlouho jsem se neuzívala.... no nikde. Jednoduše jsem neměla a čas a když už jsem ho výjimečně měla prospala jsemho.........(bohužel to není výmluva).

No nic.....

Má už volno tak doufám, že něco ještě stihnu vysázet do nového roku.

Jinak změny.... možná se víc teď zaměřím na: A tender heart the story of how i became a ukes maid

protože, je to oficiálně dokončený!!(v angličtině) Dohromady je to 103 dílů.(to bude fuška)

  

tak tady máte:

 A tender heart the story of how i became a ukes maid

25.kapitola 

 

dear door 

24.kapitola 

 

oredake Minaito xx Shichauzo

 5.kapitola

bonusová kapitola 

ahoj, tohle je poslední aktualizace tohohle roku na stránkách. Jak vidíte zvládla jsem vlastně dokončit jednu mangu, s tokovím formátem. 

Což znamená.....ta ta taá

budu překládat další!!

jasně, mám spouty Webtoonů, který nestíhám překládat natož sázet (krom těch mích základních samozřejmě), ale podle mého bych vždy měla mít někdy po straně začatou mangu s tímto formátem, protože upřímě.....
spouty překladatorů překládájí jen webtoonu.

nijak je nesoudím, jsem jedním znich.

a víte co? snad chápete a dál to nebudu rozmazávat, protože bych se do toho zamotala ještě víc.

a teď hlavní důvod proč to vše píšu: na instagramu zítra někdy do půlnoci, vypustím hlasování mang, které mi napíšete do otázek (které za chvíli vytvořím) v příhěhu.

pak vyberu dvě nebo tři které se mi budou líbit a hodím je na rozhodnutí.

snad jste pochopili, kdyžtak se ptejte na ig. 

 


1 komentář:

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...