pátek 24. září 2021

Noviky měsíc: září

ahoj hoj. Teď to vysvětlím.  Rozhodla jsem se, že hned potom co něco vysázím to vydám. Za prví: nemusím na to pak myslet a za druhý podle mého je to pohodlnější. 

Jako obvzkl, když něco vydám ohlásím to i na instagramu, tak i na Wattpadu. jednoduše pod nadpisy Mang přidám odkaz ke kapitole. 

Jinak se nic nového, krom teda málo času. Ne vážně. Vlatně jsem se k sázení dostala až minulí týden a jen protže jsme měli praxe(končili jsme dříve.)

Tohle neni stěžování( no možná trochu a no) je to jen důvod proč vychází málo, i když takhle je to teď všude co jsem koukala.

 

reincarnated-into-demon-king-evelogia-s-world



Dear door

  23 + 23.5

 

oredake Minaito xx Shichauzo

 4.kapitola

 

Aa tender-heart-the-story-of-how-i-became-a-duke-s-maid

 

choose-your-real-daddy-tyrant 

 

 My three tyrans brothers

5.kapitola 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...