čtvrtek 29. července 2021

Novinky týden: 31

Ahoj hoj, další díly jsou tu. Ano, mám to takové divně roztrhané, to vydávání, ale mám spousty práce a málo času. Proto jsem se rozhodla teď hodit úplně všechno co mám vysázený....

příští týden nic nevýjde, protože jedu se svojí rodinou do Německa za příbuznými, bohužel si nemůžu vzít notebook, takže další vydání je trochu v nedohlednu.

jo... a nasadili mi rovnátka, mám respekt k všem co je nosí, protože to mám v puse pár hodin a už bych to nejraději vyndala. haha....

noví díly:

 

3.kapitola + další 2 kapitoly


 

 

 21.kapitola + ještě jeden díl

 

 

21.kapitola


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...