středa 9. června 2021

Novinky: týden 24

 Ahoj hoj. Jsem zpět a protože teď mám trochu víc času napíšu sem, jakože do těhlech nocinek pár věcí a dalších info.

1. důvod proč jsem se pár posledních týdnů dosti v manze flákala?- nejjednoduší odpověď je škola, ale já měla i menší problém s notebookem...... do toho starýho jsem si vylila kafe a pak jsem sice dostala nový, ale neměla jsem páru kde je co, protže to byl úplně jiný model a já myslela, že chcípnu. Konečně mám tak nějak všech v merku. Takže se musím už jen dokopat něco přeložit což mě vedek bodu 2.

2. Jak víte, nebo nevíte musela jsem stáhnou mangu My three tyrans nrothers, kvůli autorským právů( vlastně napsala ně trochu jiného, abych se někde zeptala a přitom mi ten člověk nedal ani odkaz na ně, a když jsem konečně našla jejich discord, tak jsem napsala jedné z tech nejvíš. zatraceně dlouhem dopis o svolení a ona mi napsala cituji: no

jsem myslela, že chcípnu!! no nic to je minulost. Teď sem prostě dodám, až budu mít čas a pořádně pojede internet, ty dva zvýbající přeložený díly.

3. A teď úplně z jiného soudku. Před x měsíci jsem přeložila jednu kapitolu od mangy, prostě z impulzu( na nějakou dobu) kdyby se tuhle mangu někdo rozhodl překladat: 

Choose Your Real Daddy tyran

napište přes ig a já vám pošlu překlad prvního dílu. A to samí je taky teď u:

The Symbiotic Relationship Between the Rabbit and the Black Panther

no a teď už ten týdení díl:

  

19.kapitola 

1 komentář:

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...