sobota 24. dubna 2021

novinky: týden 17 a 18

Tak... protože příští týden mi hrozí, že budu muset jet na intr bez notebooku (samozřejmě kvůli škole, jinak řečeno nebudu mít čas), tak od všeho vychází dva díly! Navíc to vydávám zase dřív, protože u nás v pondělí nepůjde elektrika..... takže nepůjde internet..... a ani online hodiny a manga celkově.... (já chcípnu)

Snad se vám líbí, jak to teď vydávám, protože to nehodlám měnit (konečně)

+ nová manga, upoutávku už jsem vydala ve čtvrtek takže tady je prolog a další.... čtyři díly, hodně jsem se do toho zažrala (ale kdo ví, kdy tohle výjde příště~). 

jo... co mi připomíná, od teď si vezme starost překladu mangy Dear Door: Willamaii 

(díky tomu jsem měla čas na tu novou mangu)

doufám, že se překlady budou líbit, za každý koment budu ráda, jak tady nebo na bato.to.

17.kapitola (další najdete taky na Bato.to)

 16.kapitola (další najdete taky na Bato.to)
 19.kapitola (další najdete taky na Bato.to)
 

My Three Tyrans Brothers

 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oznámení či správy

malý info o mě a blogu

 Ahoj hoj. Jmenuji se Liliqbluebood, Jsem samostatná překladatelka..... ehm, a taky dělám všechno ostatní krom opravy chyb. Nepřekládám už j...